Zaznacz stronę

Nowinki techniczne wykorzystywane w marketingu

Marketing przeżywa bardzo szybki rozwój. Stawia na nowinki techniczne, które usprawniają komunikację z konsumentami. Nie odrzuca narzędzi marketingu tradycyjnego. Łączy je i wykorzystuje w bardzo ostrej walce konkurencyjnej, w której sieć internetowa oraz narzędzia mobilne są niezbędne. Tu już nie wystarczy komunikacja telefoniczna w pozyskiwaniu klienta. Coraz częściej dostosowujemy narzędzia marketingowe do stylu życia naszych odbiorców. Zatem ma być profesjonalnie, szybko i skutecznie. Tu z pomocą przychodzi nam Internet z całą gamą serwisów społecznościowych z Facebookiem na czele.

Znany marketingowiec Tomasz Sucheta podczas jednego ze szkoleń ,,Nowoczesny marketing. Budowa skutecznych strategii marketingowych” mówił o tym, iż marketing mobilny zacznie wypierać marketing społecznościowy pod wezwaniem Marka Zuckerbergera. I tu całymi garściami możemy czerpać od naszych amerykańskich kolegów, którzy z powodzeniem wykorzystują IPhone, Smartfona i inne narzędzia, aby przybliżyć się do klienta i szepnąć mu o korzyściach tego, a nie innego produktu.

Strategie marketingowe wykorzystywane w Polsce

W Polsce widać już zmiany. Marketing mobilny stał się faktem. Ze względu na to, iż coraz więcej osób staje się posiadaczami telefonów nowej generacji, strategie marketingowe pojawiają się także w naszych komórkach. Budując nowoczesną strategię marki należy przyjrzeć się jak to robią najlepsi. Podczas szkolenia ,,Nowoczesny marketing. Budowa skutecznych strategii marketingowych” proponowanego przez firmę AVENHANSEN, trener Tomasz Sucheta omówi z Państwem taktyki i możliwości wykorzystywane przy budowaniu siły i świadomości marki, wskaże na skuteczne strategie marketingowe oraz zastanowi się nad wykorzystaniem sieci społecznościowych w komunikacji z klientem. Szkolenie daje możliwość zapoznania się z nowinkami marketingowymi, a także tajemnicami wielkich koncernów, które przy pomocy nowych narzędzi walczą o konsumenta.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Współczesna popularność

Rozpoznawalność kiedyś a dziś W czasach poprzedzających dynamiczny rozwój internetu, bycie osobą powszechnie rozpoznawalną było wynikiem ogromnej pracy i wysiłku...

Zamknij