utworzone przez marketing | sty 12, 2018 | Artykuły
Marketing to trudna i niewdzięczna dziedzina – kojarzy się z ofensywnym nakłanieniem do zakupu, a z drugiej strony często stanowi szereg zautomatyzowanych, nieefektywnych działań. Skuteczne kampanie to te, które są jednocześnie masowe i zindywidualizowane. Brzmi...
utworzone przez marketing | gru 22, 2017 | Artykuły
Copywriting i webwriting często stosowane są zamiennie, zaś o m-writingu słyszało niewielu. Czym różnią się te terminy? Czy wszystkie trzy dotyczą tworzenia treści internetowych? Jakimi technikami się posługują? W poniższym tekście nie tylko rozwiewamy wątpliwości...
utworzone przez marketing | gru 21, 2017 | Artykuły
Czym różni się odbiór tekstu zawartego w książce od percepcji treści internetowych – to pytanie straciło na aktualności. Dziś psycholodzy, socjolodzy a przede wszystkim marketingowcy zastanawiają się, w jaki sposób czytają użytkownicy smartfonów. Jak tworzyć...
utworzone przez marketing | cze 22, 2017 | Artykuły
Popularna definicja marketingu, ukuta przez autorów książki o takim właśnie tytule głosi: „zaspokajać potrzeby, osiągać zysk” i charakteryzuje wszelkie działania podejmowane w tym zakresie, jako nastawione na cel. Co ważne, ów cel osiąga każda ze stron procesu, a więc...
utworzone przez marketing | cze 22, 2017 | Artykuły
„Gdy nie można Cię znaleźć w sieci to znaczy, że nie istniejesz” – ta popularna fraza, którą niegdyś posługiwali się wyłącznie posiadacze kont na najpopularniejszych portalach społecznościowych, powoli staje się prawdą obowiązującą także w biznesie. Tu, obok...
utworzone przez marketing | cze 22, 2017 | Artykuły
Utrata płynności finansowej przedsiębiorstw, określana także mianem niewypłacalności, stanowi najczęstszą przyczynę ich upadku. By nie dopuścić do pojawienia się takiej sytuacji właściciele przedsiębiorstw już podczas zakładania działalności planują strategie...
utworzone przez marketing | cze 22, 2017 | Artykuły
Działania mające na celu budowanie pozycji danego przedsiębiorstwa mogą przyjmować bardzo wiele różnych form, definiowanych jako marketing. Jedną z jego najpopularniejszych gałęzi, zyskujących na znaczeniu w ostatnich latach są z pewnością aktywności promocyjne...
utworzone przez marketing | cze 22, 2017 | Artykuły
W dobie Internetu niemal niemożliwym jest prowadzenie biznesu bez reklam zamieszczanych właśnie w tym medium. Wśród działań marketingowych wykorzystujących potencjał sieci na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim remarketing. Spis Treści Remarketing-co...
utworzone przez marketing | cze 12, 2014 | Artykuły
Spis Treści Własna działalność – droga do sukcesuDziałania decyzyjne, które trzeba wykonać Własna działalność – droga do sukcesu Czasami, powodowani różnymi przypadkami dojrzewamy do decyzji, które nigdy nie należą do łatwych. Zmęczeni kontaktami z szefem...
utworzone przez marketing | maj 28, 2013 | Artykuły
Bombardowani przez media, nie możemy się wręcz opędzić od reklam, przekazów informacyjnych, coraz nowszych propozycji z rzekomo najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami stworzonymi właśnie na nasze potrzeby. Zbyt duża dawka informacji i możliwości sprawia, że stajemy...
Wasze ostatnie komentarze